La Marató de TV3 ens fa moure i cada any és una demostració de solidaritat que ens omple de satisfacció i també d’orgull. Des de la Fundació hem organitzat 27 conferències que es duran a  terme els dies 16, 17, 18 i 19 de novembre.

La 24a edició de La Marató de TV3 es dedicarà a la diabetis i l’obesitat, les malalties metabòliques més freqüents a Catalunya, segons ha decidit el Patronat de la Fundació de La Marató de TV3 a proposta de la Comissió Assessora Científica.

Les xerrades les realitzaran voluntaris de la Marató i estan adreçades a l’alumnat del Centre d’Estudis Roca: ESO, Batxillerat, cursos d’accés a cicles de grau superior, curs de preparació a les proves d’accés a cicles de grau mitjà i cicles formatius de grau mitjà i superior. Tindran una durada d’una hora i tractaran sobre la diabetis i l’obesitat.

A més, ja estem pensant diferents activitats per a recaptar diners per a la Marató. Estem molt il·lusionats i volem participar en aquesta mostra de solidaritat que provoca la Marató de TV3.

Si voleu més informació: www.tv3.cat/marato/malalties

Marato