Magic Line de la Fundació Sant Joan de Déu

Des de la Fundació estem organitzant equips amb la col·laboració de les escoles i de les seves AMPES per a participar a la Magic Line. Encara ens falta parlar amb algunes juntes directives i molt aviat us n’informarem.

Aquest curs volem participar en la “Magic Line” que organitza la Fundació Sant Joan de Déu. La Magic Line és una mobilització solidària que organitza San Joan de Déu a favor de las persones més vulnerables.

L’esdeveniment central és una caminada per equips i no competitiva pels turons de Barcelona, que tindrà lloc el proper diumenge 28 de febrer de 2016. Durant els mesos previs, els equips participants es marquen un repte solidari i realitzen activitats de captació de fons per a aconseguir-lo.

Participar en la Magic Line té un cost de 30€ per equip, la qual cosa permet inscriure un equip i gaudir dels serveis bàsics de la caminada.

La mobilització solidària de Sant Joan de Déu

La Magic Line és una mobilització solidària que organitza Sant Joan de Déu a favor de les persones més vulnerables.
L’esdeveniment central és una caminada per equips i no competitiva pels turons de Barcelona, que tindrà lloc el proper diumenge 28 de febrer de 2016. Durant els mesos previs, els equips participants es marquen un repte solidari i fan activitats de captació de fons per aconseguir-lo.

Participar a la Magic Line costa 30€ per equip, el que permet inscriure un equip i gaudir dels serveis bàsics de la caminada.
Juanjo Ortega, coordinador de la Magic Line: “Quan posem a disposició de la gent espais de participació solidària, la resposta és magnífica”

Què necessiteu per participar?

Crear un equip de 3 a 25 persones. Grans o petits, més o menys esportistes, companys de la feina, de l’escola, familiars o amics. Tot s’hi val, si us uneix l’esperit solidari.
Establir un repte solidari. Acordeu quina quantitat de diners voleu recaptar i poseu tota la imaginació per aconseguir-la.
Decidir un repte esportiu. Podeu escollir un recorregut de 10, 20, 30 o 40 km.
Si no podeu o no voleu venir a la caminada, podeu participar organitzant activitats solidàries i venir a la Festa de la solidaritat de la plaça de la Catedral.

Esport amb valors
El format de la caminada solidària de Sant Joan de Déu promou la solidaritat, la inclusió i la sostenibilitat d’una manera activa.

La caminada
La Magic Line proposa recorreguts de 40, 30, 20 i 10 quilòmetres, que comencen a Nou Barris, creuen Collserola i es van sumant per acabar junts a la plaça de la Catedral de Barcelona. Al inscriure-us cal que escolliu quants quilòmetres voldreu caminar.
A Montjuïc, tots els participants a la Magic Line que portin el tubular podran accedir gratuïtament al Caixa Fòrum, el Poble Espanyol, el MNAC, la Fundació Miró, el Museu Olímpic i de l’Esport, l’Estadi Olímpic i el Jardí Botànic. Per acabar a la Vila BML, un espai de descans per dinar en equip a dalt del Castell de Montjuïc.
A la plaça de la Catedral, us hi espera la Festa de la solidaritat, una trobada de caminadors i barcelonins en torn a la solidaritat.

Recorreguts
10 km | Desnivell +228m -241m
20 km | Desnivell +409m -746m
30 km | Desnivell +1.079m -1.157m
40 km | Desnivell +1.561m -1.637m
El recorregut és accessible per a persones amb mobilitat reduïda a partir del Parc Cervantes, és a dir, tot el tram dels 10 km i part dels 20 km.

Sortides
En inscriure-us us assignarem un horari de sortida automàticament. Consulteu el correu electrònic de la inscripció.
10 km | 10h a 12h – sortides cada 10min
PLAÇA D’ESPANYA – Av. de Maria Cristina
Metro L1, L3 i L8 i FGC S4, S8, S33
20 km | 9h a 11h – sortides cada 10 min