Xerrades se l’Associació Discapacitat Visual de Catalunya: B1+B2+B3

Els alumnes dels Cicles Formatius de Grau Superior d’Integració Social i d’Educació Infantil varen assistir a les xerrades organitzades per l’Associació Discapacitat Visual Catalunya: B1+B2+B3. Les xerrades van estar organitzades i finançades per la Fundació.

L’Associació Discapacitat Visual Catalunya: B1+B2+B3 és una entitat sense ànim de lucre que donen serveis a persones amb discapacitat visual per a millorar la seva qualitat de vida i exerceixen una tasca de divulgació de la problemàtica del col·lectiu per a aconseguir millorar la seva integració social.
La finalitat de l’entitat és donar servei aquestes persones, sense discriminació ni en funció del seu grau de discapacitat que pot ser total (B1), severa (B2) i lleu (B3), ni en funció de la seva nacionalitat.

Disc