La Fundació a la 9a Jornada de l’Institut d’Innovació Social d’ESADE

La Fundació Educare Instruendo ha assistit a la 9a Jornada anual del l’Institut d’Innovació Social d’ESADE.

La jornada va tractar sobre la innovació social per a abordar reptes de futur. Les conferències i els tallers van ser molt interessants.

La conferència plenària, dirigida per Sally Uren, CEO i presidenta del consell assessor de “Forum for the Future”, va tractar de com canviar el present a través del futur, de com la innovació pot ser una autopista entre el present i el futur.

També vam assistir al taller on s’explicaven tres experiències d’innovació social relacionats amb UNICEF, Singa i CEO.

Aquestes experiències es fonamenten en la innovació basada en la creativitat, en l’experimentació, establir col·laboracions, assumir riscos  i posada en funcionament dels projectes.