La Campanya de recollida d’aliments ha estat un èxit

Com cada any les comunitats educatives de les escoles afins a la Fundació han expressat la seva gran generositat en la campanya de recaptació d’aliments. Pares, mares, alumnat, avis i àvies, mestres i professors i personal de secretaria i serveis han portat una gran quantitat d’aliments.

L’escola Joan Roca Meridiana ens va sol·licitar un arbre de Nadal on es pogués representar la solidaritat i generositat de la comunitat educativa en la campanya de Nadal. Les aportacions d’aliments quedaven representades en l’ornamentació a l’arbre.

Tots els aliments han estat destinats a Càritas; a ells també els volem agrair les xerrades que han realitzat a l’equip directiu, als pares i mares i també a l’alumnat de 5è i 6è i sobretot els volem agrair la seva voluntat constant de millorar la situació de les persones més desfavorides de la nostra societat.

Hem acabat l’any 2015 amb generositat i desitgem que l’any que comença acabi amb la mateixa generositat. Moltes gràcies a tots els qui hi heu participat.