La Fundació amb la col·laboració de l’AMPA i de l’escola Joan Roca Guipúscoa, ha organitzat la primera xerrada d’escola de mares i pares a l’escola Joan Roca Guipúscoa

El proper 28 de novembre de les 18:00h a les 19:30h hi haurà una xerrada molt interessant sobre l’educació dels vostres fills/es titulada “Per a què eduquem?” La xerrada l’organitza la Fundació amb la col·laboració de l’AMPA i de l’escola Joan Roca Guipúscoa. La xerrada la realitzarà la professora Anna Eva Jarabo de la Universitat Blanquerna.

Per a què eduquem? Pot tenir moltes respostes: volem que tinguin un bon futur, desitgem que siguin feliços, que tinguin un bon nivell acadèmic, volem que tinguin uns valors i unes actituds positives, que tinguin oportunitats a la vida, que arribin a la universitat…

Per a què eduquem? Hauria d’incloure el que desitgem per als nostres fills i també el que farem per aconseguir-ho. Nosaltres creiem que val la pena pensar i reflexionar sobre aquestes dues qüestions: què volem de l’educació i com ho volem fer. En aquesta xerrada en parlarem, trobarem altres respostes i altres indicadors. Volem obrir un debat que comporti analitzar els interessos de les famílies i que permeti concretar la proposta educativa que volem per als nostres fills.

Desitgem que sigui interessant per a totes les famílies.