II Concurs de fotografia clínica dental al CFGS d’Higiene Bucodental

En aquest concurs de fotografia, organitzat pel departament de sanitària i la Fundació, l’alumnat de segon curs del cicle formatiu de grau superior d’Higiene Bucodental ha relacionat el caràcter clínic i diagnòstic de la fotografia dental en la tasca odontològica, i l’enfocament artístic i creatiu de la fotografia.

Totes les fotografies han tingut un caràcter clínic dental i s’han realitzat durant les pràctiques del cicle formatiu de grau superior d’Higiene Bucodental en els diferents tallers de l’escola.

S’ha realitzat una exposició amb una selecció de les millors fotografies en les instal·lacions de Centre d’Estudis Roca.

JURAT

ÍNGRID PIFARRE               DIRECTORA DEL CENTRE D’ESTUDIS ROCA