Reunions i Comunicació de la Fundació amb els centres i les famílies

Reunions de mares i pares d’inici de curs

El director de la Fundació a les reunions d’inici de curs ha explicat els serveis i les activitats de la Fundació Educare Instruendo a les escoles Joan Roca Meridiana, Joan Roca Guipúscoa i a primer curs d’Educació Secundària Obligatòria. Tots els altres grups han estat informats pels tutors.

Reunions de la Fundació amb les AMPES

S’han realitzat diverses reunions amb les direccions de les AMPES de l’escola Joan Roca Meridiana i Joan Roca Guipúscoa. Les reunions han servit per a traslladar suggeriments, propostes i per a determinar les activitats del curs 2018-2019 que es realitzaran conjuntament. Com a resultat s’ha organitzat l’escola de mares i pares, la col·laboració en la construcció dels capgrossos, participació en les festes escolars, la col·laboració en l’hort de l’escola Joan Roca Guipúscoa, participació compartida en les graduacions. En properes reunions concretarem algunes de les activitats proposades.

Reunions amb els equips directius de les escoles

El director de la Fundació s’ha reunit amb els equips directius de les tres escoles per a informar de les activitats de la Fundació i fer les adequacions necessàries del programa d’activitats segons les demandes de les escoles. Aquestes reunions han estat molt importants per a determinar el Pla d’activitats de la Fundació d’aquest curs i també han servit per a impulsar les activitats i serveis de la Fundació. La relació amb els directors, equips directius i càrrecs de les escoles és molt freqüent i està donant com a resultat l’eficàcia en la gestió i la qualitat de les activitats, dels serveis i dels projectes compartits.

Reunions amb els equips docents

El director de la Fundació ha informat del Pla d’activitats de la Fundació per al curs 2018-2019. La difusió de les activitats, projectes i serveis de la Fundació entre el professorat ha servit perquè augmentin les iniciatives i propostes de mestres i professors adreçades a la Fundació. També el director de la Fundació ha explicat als diferents equips de professors les activitats i especialment la Campanya de Nadal

Reunions amb els caps de departament i coordinadors

El director de la Fundació s’ha reunit amb els caps de departament per acabar de definir activitats relacionades amb el seus departaments. Aquestes reunions han donat com a resultat: la coordinació de l’hort escolar de l’escola Joan Roca Guipúscoa, la coordinació del projecte d’Apadrinament lector a l’escola Joan Roca Meridiana, les pràctiques de laboratori de les escoles Joan Roca Meridiana i Joan Roca Guipúscoa, la coordinació del PADI a les escoles Joan Roca Meridiana i Joan Roca Guipúscoa, la col·laboració en les campanyes de vacunació a les escoles Joan Roca Meridiana i Joan Guipúscoa, la coordinació de l’escola de mares i pares, les concreció de les activitats relacionades amb els departaments dels cicles formatius de formació professional.

Comunicacions amb les famílies i els alumnes

La Fundació ha activat la seva pàgina web, s’han fet circulars de les activitats que s’han realitzat, s’han fet pòsters de les diferents activitats i s’han fet comunicats utilitzant les xarxes socials.

Les AMPES han col·laborat en la informació de les activitats i serveis mitjançant les seves xarxes socials. Com a resultat ha augmentat el coneixement sobre les activitats pròpies de l’AMPA i de la Fundació.

Els mestres i especialment les secretàries de les diferents escoles han informat sobre les activitats de la Fundació.

El director de la Fundació ha fet entrevistes amb les famílies i els alumnes que han demanat informació sobre la Fundació.

El director de la Fundació ha presentat els cinc tallers de primers auxilis, els padrins lectors i la xerrada d’escola de mares i pares de l’escola Joan Roca Guipúscoa.

Durant el proper trimestre millorarem la pàgina web.

Comunicacions amb grups d’alumnes

Quan un grup ha realitzat una activitat organitzada per la Fundació, el director de la Fundació ha informat de l’activitat al grup d’alumnes i també s’ha fet el seguiment.