Campanya de recollida roba per a la població de Tankular a Gàmbia

La Fundació Educare Instruendo ha organitzat la campanya de recollida de roba i calçat per a la població de Tankular a Gàmbia i ha comptat amb la col·laboració de les escoles Joan Roca Guipúscoa, Joan Roca Meridiana i Centre d’Estudis Roca. Des de la Fundació hem volgut cooperar amb aquesta campanya solidària que té com a finalitat ajudar a una població que té unes condicions de vida molt dures.

La campanya ha estat un gran èxit i les famílies han col·laborat amb una gran quantitat de roba i calçat infantil.

Campanya Tankular(1)