“Recital de Nadales ” al Sant Andreu Teatre (SAT) de l’Escola Joan Roca Meridiana

L’Escola Joan Roca Meridiana obre el Nadal oferint a pares, mares, tiets, tietes, avis i àvies el tradicional “Recital de Nadales” al SAT Teatre de Sant Andreu.

Processed with MOLDIV

Va ser una tarda molt emotiva i plena d’alegria. Els més petits de l’escola, amb menys de 2 anys alguns, van pujar dalt d’un escenari professional per cantar Nadales en català, castellà i Angles i ballar al ritme de la música. Els alumnes d’extraescolar de piano ens van enlluernar amb la interpretació de les seves partitures acompanyats per la Noelia, la mestra de música.

Els alumnes de 6è formaven el pessebre, mentre les integrants dels 3 grups de l’extraescolar d’Urban Dance omplien l’escenari amb un espectacle de bona música i moviments actuals.

Tot aquest espectacle ha permès a les famílies dels alumnes des de Bressol fins a 6è de primària gaudir de les qualitats artístiques dels més petits. Tots han preparat aquest dia amb molt d’esforç i il.lusió que sens dubte es va veure reflectit a l’escenari.

Processed with MOLDIV

Aquest muntatge musical i artístic ha estat possible gràcies a la col.laboració de la Fundació Educare Instruendo.

Us volem donar les gràcies des de la Fundació per la vostra col.laboració!