Festa familiar d’entrega de carnets d’Amics de la Fundació a l’Escola Joan Roca Guipúscoa

Aquets curs l’escola Joan Roca Guipúscoa ha volgut fer una celebració molt especial en agraïment a totes les famílies que col·laboren amb la Fundació Educare Instruendo i que fan possible que la seva finalitat i objectius es puguin dur a terme. El divendres 9 de desembre l’Escola Joan Roca Guipúscoa va celebrar una gran festa familiar per fer entrega dels carnets d’Amics de la Fundació Educare Instruendo.

panoramica_carnets

Es va servir una xocolatada i vam tenir uns convidats molt especials, “La Patrulla Canina”, que van animar la festa amb música i ball, i es va fer fotos amb els assistents.

També, va haver un divertit taller de globoflèxia on els professionals van regalar als nens i nenes espectaculars creacions de figures i disfresses amb globus.

patrulla_canina_carnets