1a SESSIÓ DE L’ESCOLA DE PARES 2016-2017 -ÚS SEGUR I RESPONSABLE DE LES XARXES SOCIALS

El dijous 17 de novembre va tenir lloc la primera sessió de l’Escola de Pares d’aquest curs, amb la conferència ÚS SEGUR I RESPONSABLE DE LES XARXES SOCIALS a càrrec dels Mossos d’Esquadra.

Actualment les xarxes socials contribueixen a satisfer moltes de les nostres necessitats d’informació, coneixement i comunicació, així com a oferir tot un seguit de recursos que afavoreixen les relacions personals on-line. No obstant, aquests mitjans requereixen un ús prudent i responsable, amb una sensibilització especial per protegir els menors que són especialment vulnerables. Per aquest motiu, els Mossos d’Esquadra ens van oferir aquesta conferència, amb l’objectiu de donar-nos consells per a un ús segur i responsable de les xarxes socials, informar-nos dels perills i les activitats il·lícites en les quals els menors poden ser víctimes potencials i donar-nos eines per evitar aquestes situacions.

Les xarxes socials han passat a ser el mitjà de comunicació preferit dels adolescents i joves. Per això, des de l’escola també volem que els alumnes prenguin consciència de la importància d’un bon ús de la tecnologia. Per aquest motiu els nois i les noies de sisè van tenir una interessant xerrada paral·lela el dimarts 7 de febrer, per part dels mossos d’esquadra, sobre el tema de les xarxes socials.