Formació

Des de la Fundació gestionem, organitzem i recolzem econòmicament una part important dels programes formatius adreçats als equips directius, el professorat i el personal no docent de les escoles afins a la Fundació.

La formació té diferents formats: participació en jornades educatives, cursets, formació de llarga durada, assistència a conferències, visites a empreses i institucions. En els butlletins informatius de la Fundació fem constar les activitats formatives més destacades.

IMG_2602

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /usr/home/fundacioeduin.org/web/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /usr/home/fundacioeduin.org/web/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/usr/home/funda...', 'saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /usr/home/fundacioeduin.org/web/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35