Serveis

El Projecte Educatiu d’una escola és la seva columna vertebral. Donada la seva importància, la Fundació col·labora amb els Projectes Educatius de les escoles afins a la Fundació i d’altres entitats que estiguin interessades en les nostres finalitats.

La Fundació col·labora assessorant, gestionant i també econòmicament. Participa en programes concrets de les escoles com la formació en valors, emprenedoria, formació no presencial, formació per a les famílies i també en aspectes més organitzatius: processos de qualitat, protecció de dades, normatives, gestió d’aspectes concrets de les organitzacions de les escoles.

La finalitat de la Fundació és millorar la qualitat educativa.

IMG_8241

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /usr/home/fundacioeduin.org/web/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /usr/home/fundacioeduin.org/web/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/usr/home/funda...', 'saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /usr/home/fundacioeduin.org/web/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35