Des de la Fundació Educare Instruendo volem que l’alumnat del cicle formatiu d’Educació Infantil conegui Lab 0_6, el centre de descoberta, recerca i documentació per a l’educació científica a les primeres edats, depenent de la Universitat de Manresa. En concret, es realitzaran les activitats “Taller i visita experiència al Lab 0_6 amb nous espais” i “Posem a prova la teva creativitat”.

Aquestes activitats estan finançades per la Fundació i són gratuïtes per tot l’alumnat de 2n A i B del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil.

L’activitat es va realitzar el 19 de desembre.