Visita a l’entitat Arep de l’alumnat de 2n d’Integració Social

La Fundació Educare Instruendo ha organitzat la visita a l’entitat Arep per l’alumnat de segon curs d’Integració Social.

Qui són?

L’Associació per a la Rehabilitació de les Persones amb Malaltia Mental (Arep) és una entitat sense ànim de lucre que neix l’any 1979 per cobrir la necessitat d’atenció a persones amb problemes de salut mental a Barcelona.

1 de cada 4 persones pateixen algun problema de salut mental al llarg de la seva vida. Les malalties més comunes són depressió, angoixa, esquizofrènia, trastorn bipolar, TOC, entre d’altres. Arep acompanya les persones afectades i les seves famílies en el procés de la prevenció, l’acceptació i la convivència amb la malaltia.

Missió

La missió de l’Associació Arep és la millora de les condicions de vida de les persones amb problemes de salut mental entre 15 i  65 anys, la seva integració en la societat i en el sistema productiu i la lluita contra els tòpics i els prejudicis que, més que la malaltia mental en si, els acorralen i aïllen.

Calendari de les visites

• Dimarts 13 de novembre de 9 a 11h
  • Dimarts 20 de novembre de 9 a 11h

Anirem a l’entitat i farem les següents activitats:

• Explicació de l’àrea laboral i del procés d’inserció
  • Experiències en primera persona
  • Recorregut per l’entitat

Després, els alumnes de primer curs del cicle formatiu d’Activitats Comercials han participat en l’elaboració del pòster de l’activitat organitzada per la Fundació “Visita a Arep”. Tot l’equip de professors de cicles formatius han participat en la votació i la guanyadora ha estat Anaïs Escobar. Moltes felicitats a tots els que hi heu participat.

AREP_FUND