L’Escola Joan Roca Guipúscoa col·labora amb la campanya “Posa’t la gorra”

Com cada any l’Escola Joan Roca Guipúscoa va col·laborar amb l’Associació de Nens amb Càncer (AFANOC) en la seva 16a edició de la campanya de sensibilització i col·laboració “Posa’t la Gorra!”. Des de la Fundació i l’escola us volem donar les gràcies a totes les famílies per la participació en la compra de gorres.

L’objectiu principal d’aquesta campanya és el de sensibilitzar la societat i donar a conèixer l’existència del càncer infantil, per tal de normalitzar la malaltia i pal·liar les necessitats que se’n deriven a partir del diagnòstic.

Un dels efectes secundaris que pateixen els infants i adolescents malalts de càncer, el més palès, és la pèrdua del cabell. Per aquesta raó, es cobreixen el cap amb una gorra. És per això que hem fet de les gorres el símbol de solidaritat envers tots aquests infants.

La campanya “Posa’t la gorra!” és, a la vegada, la primera font de recursos per finançar tots els serveis i accions que duem a terme . Amb la campanya es vol aconseguir més recursos per tirar endavant els projectes i programes previstos, donar resposta a les necessitats de les famílies i garantir la seva sostenibilitat en el futur.

La gorra cada any també ens vol recordar que els nens i nenes amb càncer són nens i nenes per sobre de tot, i també per sobre d’una malaltia que els roba una part del seu temps però mai els seus somnis, les seves inquietuds i les ganes de fer allò que els agrada fer.