L’Escola Joan Roca Guipúscoa participa en la campanya Estrelles de la Il·lusió

makeawish_logo_2

El mes de desembre, l’Escola Joan Roca Guipúscoa va participar, a través de la Fundació Educare Instruendo, en la campanya Estrelles de la Il·lusió, de la Fundació Make A Wish Spain, una organització que té la missió de provocar la il·lusió en nens que tenen malalties greus, per donar-los forces per seguir en la seva lluita contra la malaltia.

A través del treball per aconseguir la seva il·lusió, les emocions negatives es converteixen en energia, vitalitat, força i esperança que els ajuda a seguir lluitant, perquè més enllà dels moments especials que queden per sempre en els seus records, es pot observar una reacció positiva en el sistema de resposta davant la malaltia.

Els nostres alumnes van representar la seva il·lusió en la seva estrella a través de dibuixos, d’escrits… I per cada estrella, la Fundació Educare Instruendo ha aportat un donatiu per fer realitat les il·lusions d’altres nens.