Per tercer any consecutiu augmenten els col·laboradors de la Fundació Educare Instruendo. El 92% de les famílies de les escoles Joan Roca i Centre d’Estudis Roca confien en la nostra entitat i en la seva finalitat. Durant aquests tres anys la Fundació ha complementat els projectes educatius de les escoles amb les seves activitats.

La Fundació ha recolzat la formació de mestres i professorat, els projectes d’àmbit social de les escoles i la innovació. Amb la col·laboració de les escoles la Fundació ha organitzat campanyes de recollida d’aliments, de joguines, de roba per a infants i adults i estris per a nadons. Les escoles han col·laborat amb la Marató de TV3 amb xerrades que han conscienciat l’alumnat i que han provocat la iniciativa solidària de forma individual i també de petits grups d’alumnes.

El programa d’ajuts i beques de la Fundació ha permès que les famílies amb més dificultats hagin pogut seguir amb el projecte educatiu que desitjaven per als seus fills/es a les escoles Joan Roca o a Centre d’Estudis Roca. Per tot això us volem felicitar i donar-vos les gràcies. Tots vosaltres, els col·laboradors de la Fundació, ho esteu fent possible amb les vostres aportacions.