Com col·laborar

Es pot col·laborar amb la Fundació de diverses maneres:

Econòmicament:

La Fundació Educare Instruendo és una entitat sense ànim de lucre, que significa que els recursos econòmics que rep els ha d’invertir integrament en els seus objectius. La Fundació amb els seus recursos econòmics, realitza el programa d’activitats.

La Fundació es finança de la següent manera:

– Per les aportacions econòmiques que realitzen els seus col·laboradors de forma periòdica o ocasional.

– Per la realització d’activitats que tenen un cost econòmic pels seus usuaris.

Donacions de material

Les persones, empreses i institucions que desitgen col·laborar ho poden fer amb donacions de material que sigui apropiat per a les activitats que realitza la Fundació amb els seus beneficiaris.

Xerrades, visites, jornades

Les empreses i institucions poden col·laborar amb l’oferiment de formació, xerrades, visites a les empreses o institucions i jornades que tinguin relació amb les activitats pròpies de la Fundació.

Beques i ajuts

Les empreses i institucions poden col·laborar amb la Fundació amb l’atorgament de beques i ajuts específics adreçats a les famílies o alumnat de les escoles afins a la Fundació.

Captura de pantalla 2015-01-16 a la(s) 08.50.46

Elsa Punset visita l’escola Joan Roca Guipúscoa per realitzar una conferència titulada “Pistes per la vida”.