Campanyes solidàries

Totes les persones i totes les empreses que col·laboren amb la Fundació Educare Instruendo són els amics de la Fundació.
Per a ser amic de la Fundació únicament cal lliurar el fulls de col·laboració de la Fundació, (Anar a l’apartat de col·laboradors)

Carnet d’amic de la fundació

Els col·laboradors poden sol·licitar el carnet d’amic de la Fundació. El carnet d’amic de la Fundació permet accedir a una plataforma de relació entre els col·laboradors de la Fundació. Amb el carnet d’amic de la Fundació podràs accedir a informació d’interès , serveis i ofertes dels altres col·laboradors. Per a sol·licitar la targeta d’amic de la Fundació únicament cal omplir el full de sol·licitud de la targeta amb les autoritzacions d’ús de les dades per part dels altres col·laboradors. La Fundació Educare Instruendo únicament intervé en la gestió del carnet d’amic i en la gestió de la plataforma d’amics de la Fundació. Les informacions d’interès, serveis i ofertes són els propis col·laboradors que les proposen i la Fundació únicament vetllarà perquè no siguin contraries als principis i finalitats de la institució.

Propostes dels amics de la fundació

OH! AUTOESCOLA

Curs de formació vial per a l’obtenció del permís “b” / Oferta especial per als amics de la fundació, Alumnes, pares i mares

* matrícula
* tramitació d´expedient
* curs teòrica ( 2 mesos aproximadament)
* exàmens teòrics
* 20 pràctiques
* 1 examen pràctic
* llibre permís b i claus per fer test on line.
* la “ L” en obtenir el permís

Tot per només 480 € amb iva inclòs per als amics de la fundació (tots els preus amb iva! ) Extras:

* les pràctiques successives es pagaran a 23€, c/u.
* packs de 10 + 1 de regal
* renovació d´expedient: 90€
* examen pràctic: 40€
* taxes dgt: 89.40€

C/ sant quintí 33-35 08041 barcelona – Info@ohautoescola.es

TALLERS INDÚSTRIA 2330

Canvi d’oli 10W40 GALP per vehicle Gasolina i Gasoil…

+ revisió de 25 punts
+ Diagnosi d’averies

Tallers Industria 2330 col·labora amb la Fundació i amb Centre d’Estudis Roca en la formació de l’alumnat de la família professional d’Automoció.
Recorda

*Oferta vàlida fins al mes de febrer
*El preu de la promoció és vàlid únicament per al tipus d’oli especificat, no inclou recanvis de filtres.

C/ indústria 233, Baixos 08041 Barcelona – 93 535 41 29