Ens falta molt poc per a gaudir de la caminada solidària de la Magic Line del proper diumenge 1 de març.

Aquest any les AMPES, la Fundació Educare Instruendo i les escoles Joan Roca hem organitzat la Magic Line amb molta il·lusió. S’hi han apuntat més de 170 persones (entre pares, mares, nens i nenes, personal de secretaria i administració, i mestres), tot un èxit de l’AMPA de la vostra escola i dels vostres fills que han animat molt a la participació!

La Magic Line d’enguany discorrerà per la muntanya de Montjuïc, amb final al Pla de la Catedral de Barcelona. Els recorreguts de 10 i 15 km són totalment accessibles per a persones amb mobilitat reduïda.

Cal posar-se un repte econòmic i organitzar activitats solidàries per aconseguir-lo.

Demà divendres farem el berenar solidari a les 17.00 h. Amb els diners que recollim farem una donació a la Fundació Sant Joan de Déu, entitat que organitza la Magic Line.

Aquest diumenge a gaudir!