Com els darrers cursos, s’ha fet l’activitat amb l’entitat Anima’ls (Centre d’Interaccions amb Animals).

Hi han participat sis grups de cicles formatius de grau superior: 1r A i B i 2n A i B d’Educació Infantil i 1r i 2n d’Integració Social

Anima’ls es dedica al benestar i la millora personal a través de les teràpies i activitats assistides amb animals. L’equip animal i humà vetlla per acompanyar les persones i afavorir la seva evolució personal.

Segur que aquesta activitat no ha deixat indiferent  l’alumnat. Contactar amb animals amb una finalitat terapèutica obre unes possibilitats educatives molt interessants.

DSCF3382

Avaluació:

Aquesta activitat no s’ha avaluat positivament. Es considera que s’ha fet proselitisme d’una ideologia animalista i s’ha contactat molt poc amb les teràpies que es realitzen amb animals. Les experiències amb animals han estat molt pobres. És una activitat cara per als resultats que ha donat. Es considera que aquesta activitat el curs vinent no es realitzarà