El departament de ciències d’Educació Secundària Obligatòria amb la col·laboració de la Fundació ha organitzat les pràctiques de laboratori que realitzaran els alumnes de 4t, 5è i 6è d’Educació Primària.

Des de la Fundació creiem que s’ha d’estimular en l’alumnat el interès per la ciència, per l’observació, per descobrir. També creiem que és important que s’acostumin a utilitzar diferents materials de laboratori. Durant el mes de desembre faran les pràctiques els alumnes de 4t i 6è, els dies 10, 12 i 17, i durant el mes de gener els alumnes de 4t curs d’Educació Primària de les escoles Joan Roca Guipúscoa i Joan Roca Meridiana. Les pràctiques les realitzaran als laboratoris de Centre d’Estudis Roca.