Les AMPAs, la Fundació Educare Instruendo i les escoles del Grup Escolar Roca, us proposem participar en la caminada de la Magic Line que es realitzarà el 24 de febrer de 2019. La Fundació coordinarà els equips de les tres escoles.

La Magic Line és una mobilització solidària que organitza San Joan de Déu i és una oportunitat per crear comunitat i treballar la solidaritat i l’exclusió social a les nostres escoles.

S’hi participa en equips.

Fer un equip significa:

1. Crear un equip d’entre 5 i 20 persones i decidir un portaveu de l’equip. El portaveu rebrà les notificacions i serà l’interlocutor amb l’organització de la Magic Line. Els equips poden estar formats per pares/mares/fills/altres familiars i mestres i professors de l’escola.
  1. Hem de posar un nom, lema i foto d’equip
  1. S’ha de decidir el recorregut que es vol caminar (10, 15, 20, 30 o 40Km)
  1. S’ha de decidir quants diners es volen recaptar. És un compromís i l’equip farà el possible per aconseguir-ho, no és una obligació captar tot el que es pretenia.

Per aconseguir el repte econòmic es poden proposar activitats que tinguin com a       finalitat recaptar diners.

Inscripció de l’equip:

La inscripció té un cost de 40€ per equip. Aquest import serveix per cobrir part de les despeses d’organització i no té cap finalitat solidària. La inscripció de tots els equips l’abonarà la Fundació amb l’objectiu d’animar a la participació solidària a la Magic Line

Les persones inscrites menors d’edat hauran de comptar amb l’autorització del seu pare, la seva mare o el seu tutor legal.

Recorreguts:

RECORREGUTS: tots amb final al Pla de la Catedral de Barcelona | RECORREGUT TURONS DE BARCELONA: 10km, 15km, 20km, 30km i 40km. Els recorreguts de 10 i 15 km són totalment accessible per a persones amb mobilitat reduïda.

DONATIUS: Cal posar-se un repte econòmic i organitzar activitats solidàries per aconseguir-lo.
EQUIPS: De 5 a 20 persones

Informació:

barcelona@magiclineSJD.orgLa MagicLine del 24 de febrer de 2019.

Els participants a la Magic Line tindran accés gratuït a equipaments de Montjüic el dia de la caminada i durant tot el mes de març, ensenyant el passaturons.