S’ha realitzat la Campanya de Nadal que ha tingut lloc del 22 al 30 de novembre. Hem avançat la campanya per facilitar la feina de les entitats amb què col·laborem perquè puguin fer en les millors condicions la distribució de les donacions entre els seus beneficiaris.

El Grup Escolar Roca, les AMPES de les escoles i la Fundació Educare Instruendo han organitzat la Campanya de Nadal

El director de la Fundació ha explicat la campanya a tots els grups de l’escola Joan Roca Guipúscoa i tots els grups d’Educació Secundària Obligatòria. A l’escola Joan Roca Meridiana s’ha explicat la campanya mitjançant la matèria de religió i de valors. A la resta de grups la campanya ha estat explicada pels seus tutors.

Hem escollit 3 entitats i 3 accions diferents

CARITAS DE BARCELONA

ALIMENTS – OLI – BRICKS O LLAUNES DE TOMÀQUET, SUCS EN BRICKS, SUCRE -TORRONS- POLVORONS –NEULES, MASSAPANS, BOMBONS, PANETONES (TOT ENVASAT)

Amb els torrons , els polvorons i les llaminadures farem uns lots de Nadal

caritas.barcelona/es/

CASAL DELS INFANTS

JOGUINES-Joguines en bon estat ( No es poden portar peluixos)

casaldelsinfants.org

GLORR – Fundació a l’Assistència a l’Educació

ROBA– De nadons, infants i adults

glorr.com

DONACIONS

Les donacions han estat extraordinàries, s’han recollit moltes joguines, molta roba i menjar. S’han omplert 4 camionetes amb les donacions i s’han fet 80 lots de dolços de Nadal.

Tots els nens i nenes d’Educació Infantil i Educació Primària han rebut un minipòster d’agraïment.

ENTRE TOTS HEM FET QUE LA SOLIDARITAT SIGUI MÉS QUE UNA PARAULA!!!

CampanyaNadalgrup