Amb la col·laboració de l’AMPA de les escoles Joan Roca, de les escoles i de la Fundació hem informat de la campanya solidària “Posa’t la gorra” a les escoles.

Aquesta campanya l’organitza l’Associació de Nens amb Càncer AFANOC, creada per un grup de pares i mares el 1987, q2ue porta a terme programes d’atenció social, de suport emocional i atenció psicològica, i programes de voluntariat,

d’activitats d’oci i lleure als hospitals, de sortides familiars, colònies d’estiu i gestiona la Casa dels Xuklis, una casa d’acollida per a totes les famílies que s’han de desplaçar de les seves poblacions d’origen per venir als hospitals de referència de Barcelona per rebre tractament. Aquesta campanya té l’objectiu de donar a conèixer la realitat del càncer infantil i aconseguir els fons necessaris per poder continuar tirant endavant tots els nostres projectes i serveis a les famílies.

Aquest any, ha estat Ágata Ruiz de la Prada qui s’hi ha volgut sumar creant un disseny alegre de la gorra de la campanya, que té un cost de 7 euros.

image16

La festa final de la campanya es celebrarà el dissabte 15 de Desembre al Parc de la Ciutadella, el qual estarà ple d’activitats i actuacions.

Per a les famílies que vulguin aquell dia accedir al Zoo, la gorra seguirà donant l’accés i els descomptes en l’entrada.