Nova edició de la Campanya de Recollida d’Aliments

Un any més, a través de la nostra Fundació Educare Instruendo, organitzem una recollida d’aliments bàsics per tal d’ajudar a les famílies més necessitades del nostre entorn més proper al Centre d’Estudis Roca entre el 28 de novembre i el 19 de desembre, dia en què els alumnes de 1r d’ESO del Centre portaran les capses amb tots els aliments recaptats a la parròquia del barri, on podran repartir-los entre els més necessitats del nostre barri.

Per aportar el vostre granet de sorra us demanem la vostra col·laboració per aconseguir poder recollir els aliments que aquestes famílies tant necessiten. Us agrairíem que portéssiu algun/s dels aliments que us detallem a continuació:

• Tot tipus de conserves en llauna
  • Llegums en conserva: llenties, cigrons, mongetes, etc.
  • Llet
  • Oli d’oliva i de gira-sol
  • Sucs de fruita
  • Sucre Galetes
  • Farina
  • Pasta i arròs

Recordeu, teniu temps fins el pròxim dilluns 19 de desembre. Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració!